×
System ładowania / Konwerter
wersja: DC/DC - AC/DC
DC/DC
Szczytowy prąd 106 A
Szczytowa moc 1400 W
AC/DC
Szczytowy prąd 12 A
Szczytowa moc 6600 W
Zapytaj o produkt
Samochody osobowe
Samochody ciężarowe
Busy
Autobusy
Pojazdy wojskowe
Wózki widłowe
Pojazdy budowlane

Dane techniczne:

Zakres napięcia wejściowego Minimalne: 400 Vdc
Nominalne: 600 Vdc
Maksymalne: 750 Vdc
Prąd wejściowy (pełne obciążenie) Dla 400 Vdc: 3.25 A
Dla 400 Vdc: 2.2 A
Dla 400 Vdc: 1.75 A
Nominalne napięcie wyjściowe 14 V±1%
Nominalny prąd/moc 86 A / 1200 W
Szczytowy prąd/moc 100-106 A / 1400 W
Dokładność napięcia ≤±1 %, napięcie wejściowe 400 – 750 Vdc,
wyjście 10-100% obciążenia
Regulacja liniowa ≤± 1%, napięcie wejściowe 400 – 750 Vdc,
wyjście 10-100 % obciążenia
Regulacja obciążenia ≥90%, przy 600 Vdc (wejście),
napięcie wyjściowe: 14 Vdc, prąd wyjściowy 86A
Ochrona przed niskim
napięciem (wejście)
192 – 197 Vdc wyłączenie,
198-205 Vdc odzyskanie zdolności do pracy
Ochrona przeciwprzepięciowa (wejście) 450 – 470 Vdc wyłączenie,
≤450 Vdc odzyskanie zdolności do pracy
Ochrona przeciwprzepięciowa (wyjście) ≥16 V wyłączenie,
≤12 V odzyskanie zdolności do pracy
komunikacyjnym CAN
Ochrona przeciwprądowa (wyjście) Sprzętowy próg prądu: 100 – 106 A
Ochrona przeciwzwarciowa (wyjście) Wyłączenie urządzenia, z możliwością
powrotu po zaniknięciu błędu
Ochrona przed wysoką temperaturą ≥90±5 ˚C wyłączenie, ≥90±5 ˚C
odzyskaniezdolności do pracy,
Software: w sytuacji przekroczenia temp.
CAN informuje o błędzie
Temperatura pracy -40 ˚C ~ 70 ˚C
Temperatura przechowywania -45 ˚C ~ 95 ˚C
Wilgotność pracy 5 %~85 %RH
Storage Humidity 5 %~95 %RH
Wibracje QC/T413-2002, ISO16750
Napięcie progowe izolacji Wejście - wyjście (obudowa),
2000 Vdc/1min., prądy upływu ≤1 mA
Rezystancja izolacji >20 MΩ
Warunki stresu mechanicznego QC/T413-2002, ISO16750
Sygnał. przełącznika zasilania Przełącznik w pozycji ON i OFF
zgodnie z protokołem „Enable signal”
Sygnał statusu zasilania Zgodnie z protokołem
komunikacyjnym CAN
Sygnał przełącznika zasilania Przełącznik w pozycji ON i OFF
zgodnie z protokołem „Enable signal”
Sygnał statusu zasilania Zgodnie z protokołem
komunikacyjnym CAN
Zobacz również

Platforma podwoziowa

wersja: EV2

Platforma jezdna w wersji podstawowej wposażona jest w zestaw baterii trakcyjnej o nominalnej energii co najmniej 30kWh

Zobacz ofertę

System grzewczy HVH

wersja: 700V

Autorski system HVH pozwala na wydajne ogrzewanie kabiny.

Zobacz ofertę

MODUŁ SZYBKIEGO ŁADOWANIA

wersja: DC/DC -AC/DC

Moduł do sterowania szybkim ładowaniem w pojeździe Vosco S106EV.

Zobacz ofertę

Panel dotykowy

wersja: z selektorem zmiany biegów

Zobacz ofertę