długość 6900 mm
szerokość 1999 mm
wysokość 2800 mm
Wzornictwo przemysłowe użyte w projekcie odpowiada obecnym trendom stylistycznym w przemyśle automotive. Pojazd wyposażony jest w szereg ciekawych rozwiązań, m.in. nowoczesne, w pełni ledowe oświetlenie przodu pojazdu, które tworzy unikalny charakter „twarzy samochodu”, a pozorny brak wlotów powietrza sprawia wrażenie pojazdu zasilanego alternatywną energią. Kształt nadwozia został zaprojektowany tak, by stawiał najmniejszy możliwy opór aerodynamiczny ( współczynnik Cx) zachowując przy tym odpowiednie proporcje nadwozia charakterystyczne dla pojazdów dostawczych. Dodatkowo kilka detali stylistycznych, które w minimalistyczny sposób nadają niepowtarzalny charakter.
Elektryczny pojazd dostawczy zasilany energią z ogniwa wodorowego w kat. N1. Pomieści 3-osoby w kabinie pasażerskiej oraz 11,5m3 ładunku o łącznej masie 1000kg. Pojazd wyposażony jest w ogniowo wodorowe o mocy ok. 30kW, a także dwa ok. 100kg magazyny wodoru, które pomieszczą ok. 8-10kg. wodoru H70.
Ciągła 77kW / Max. 175kW
450Nm
Dodatkowo pojazd wyposażony jest w baterię buforowa której zadaniem jest odbiór i przechowywanie energii pochodzącej z procesu hamowania pojazdem. Energia gromadzona w baterii buforowej jest używana w trakcie ruszania pojazdem czy przypadku nagłego przyspieszania. Napęd przekazywany jest za pomocą silnika elektrycznego o mocy ok 77kW i przekładni o stałym przełożeniu. Takie warunki działania układu sprawiają, że kierowca ma odczucie jazdy samochodem elektrycznym.
Pojemność baterii: 45kWh / Napięcie pakietu: 700V
Zakładamy takie parametry jak min. 400 zasięgu przy ładowności min. 1000kg, a dodatkowo objętość przestrzeni załadunkowej to min. 11,5m3.
We wnętrzu znajdziemy 7" ekran kierowcy tzw. Instrument cluster oraz 10” ekran pokładowego systemu multimedialnego. Dodatkowo wybór różnych trybów jazdy oraz zmienna rekuperacja.
Długość całkowita | 6 000 mm |
Szerokość całkowita | 2 450 mm |
Wysokość (bez zabudowy) | 2 200 mm |
Zwis przedni | 900 mm |
Rozstaw osi | 4 000 mm |
Zwis tylny | 1 100 mm |
Długość ramy podwozia | 3 600 mm |
Wysokość ramy podwozia (nad nawierzchnię) | 750 mm |
Odległość osi od tylnej ściany kabiny | 1 400 mm |
Deklarowany zasięg Pojazdu przy załadunku 1 000 kg (WLTP City) | 450 km |
Ładowność Pojazdu | 1 000kg |
Zakładana maskymalna masa pojazdu, w tym | 2 270 kg |
szacowana masa Platformy Pojazdu | 1 751 kg |
szacowana masa Zabudowy Testowej | od 280 do 524 kg |
Minimalna moc ciągła silnika | 77 kW |
Moc maksymalna | 110 kW |
Moment ciągły | 200 Nm |
Moment maksymalny | 270 Nm |
Napięcie na szynie stałoprądowej | 250 - 450 V |
Szacunkowa pojemność zestawu bateryjnego | 18 kWh |
Moc ogniwa paliwowego | 30 kW |
Zbiorniki wodorowe | 2 szt. |
Masa wodoru | 8,2 kg |
Pojemność zbiornika (dla wody) | 105 L |
Ciśnienie robocze układu wodorowego | 700 bar |