×
Silnik elektryczny +Falownik + Sterownik napędu VMU
Zestaw
Silnik elektryczny trójfazowy, synchroniczny z magnesem trwałym, zdolny do pracy czterokwadrantowej
Falownik 416x300x110mm
Sterownik napędu VMU 8 – 32 V
Zapytaj o produkt
Samochody osobowe
Samochody ciężarowe
Busy
Autobusy
Pojazdy wojskowe
Wózki widłowe
Pojazdy budowlane

Dane techniczne:

Silnik elektryczny

Silnik elektryczny trójfazowy, synchroniczny z magnesem trwałym, zdolny do pracy czterokwadrantowej
Rodzaj uzwojenia Szeregowe
Maksymalna mechaniczna moc wyjściowa 150 kW dla 600 V i 45 °C
175 kW dla 700 V i 45 °C
Maksymalny mechaniczny moment wyjściowy 450 Nm dla 600 V i 45°C
445 Nm dla 700 V i 45°C
Mechaniczna moc wyjściowa dla pracy ciągłej 100 kW dla 600 V i 45 °C
115 kW dla 700 V i 45 °C
Zakres liczby obrotów w czasie normalnej pracy 0 – 10400 obr./min.
Zakres liczby obrotów w czasie pracy z ograniczonym momentem 10400 – 10900 obr./min.
Zakres obrotów po przekroczeniu 10900 – 12500 obr./min. (<2 min.)
Czynnik chłodzący olej
Szybkość przepływu czynnika chłodzącego 400l

Falownik

Wymiary 416x300x110mm
Masa 12 kg
Temperatura pracy: -40 do 85 °C
Maksymalne ciśnienie w czasie pracy 30 PSI
Szybkość przepływu czynnika chłodzącego 400l/h
Stopień ochrony IP67 / IP6K9K
Wibracje i wstrząsy GMW3172

Sterownik napędu

Napięcie zasilania 8 – 32 V
Temperatura pracy -40 do 85 °C
Prędkość magistrali CAN 500kb/s
Terminacja Tak, 62 + 62 + 33pF
Zobacz również

Platforma podwoziowa

wersja: EV2

Platforma jezdna w wersji podstawowej wposażona jest w zestaw baterii trakcyjnej o nominalnej energii co najmniej 30kWh

Zobacz ofertę

System grzewczy HVH

wersja: 700V

Autorski system HVH pozwala na wydajne ogrzewanie kabiny.

Zobacz ofertę

MODUŁ SZYBKIEGO ŁADOWANIA

wersja: DC/DC -AC/DC

Moduł do sterowania szybkim ładowaniem w pojeździe Vosco S106EV.

Zobacz ofertę

Panel dotykowy

wersja: z selektorem zmiany biegów

Zobacz ofertę